Wednesday 24 February 2010

OP 24-02-2010 ZIJN DE KITTENS GEBOREN !!

23-02 om 23:00 uur kwam cloud mij halen het was zo ver,ik ben bij haar gaan zitten ze had zelf gelukkig de doos uitgezocht met het warmte matje en zachte kleedjes. Ik mocht ook niet meer weg en moest bij haar blijven dan bleef ze rustig. Om 1:00 uur is het eerste kitten geboren een kater met poly voetjes zo mooi. Om 2:10 is het 2de kitten geboren een poesje ook met poly voetjes en groot. Om 2:15 is het 3de kitten geboren een katertje ook met poly voetjes echt een bink. Om 2:35 is het 4de kitten geboren een katertje met straight voetjes en heel mooi gespot. Cloud heeft het super gedaan ik ben zo trots op haar. Ze komt me ook geregeld halen van kijk eens lief he,ze is zo trots .

Moeder: Alsoomse Poloma of Wildkitty
Vader: Boswells Boy Waswold

Kitten 1 katertje WILDKITTY'S CYCLONE.
Hij heeft een 3/4 staartje en heeft aan allebei de voor pootjes polydactyl voetjes 6 teentjes 5 grote tenen en 1 kleintje.
Hij heeft een heel mooie rufus ondergrond en is prachtig gespot ik noem hem ook altijd pretty boy hij is zo knap.

Kitten 2 poesje WILDKITTY'S TORNADO
Zij heeft een kort staartje en heeft een allebei de voorpootjes polydactyl voetjes ,
aan haar rechter pootje heeft zij 7 tenen en aan haar linker pootje heeft zij 6 tenen.
Zij is net als haar moeder wat donkerder gekleurd maar ook zo mooi zij blijft bij ons als onze toekomstige fok show poes.

 
Kitten 3 katertje WILDKITTY'S THUNDER
Hij heeft een kort staartje en heeft aan allebei de voorpotjes polydactyl voetjes van maar liefst 7 tenen aan elk pootje.
Hij heeft dan ook de toepasselijke bijnaam bigfoot.
Hij is ook net als zijn moeder wat donkerder gekleurd maar zo mooi en groot dat mijn man hem niet meer weg wilt doen dus blijft hij net als zijn zus bij ons in de cattery
als show kater alleen wordt hij wel gecastreerd.

 
Kitten 4 is een katertje WILDKITTY'S LIGHTNING
Hij heeft ook een kort staartje en is straight foot (normaal aantal tenen)
Hij is ook zo mooi en groot.
En had als eerste zijn oogjes open.

No comments:

Post a Comment